Pica
Klagomål
 

Vad ska jag göra vid leveransskador?

Om din bild har skadats under transport, måste du omedelbart informera den förare som levererat den. Helst bör du dokumentera skadan med en digitalkamera och skicka bilderna till oss. Meddela oss omedelbart skador så att varan / varorna kan bytas ut. Varje transport är försäkrad.

upp upp
 

Vad ska jag göra med generella klagomål?

Kontakta oss på info@picanova.se. Vid reklamationsfall, var snäll att kontakta oss så snabbt som möjligt, senast 2 veckor efter varan mottagits. En fördröjd reklamation kan inte bearbetats av oss. Det bästa sättet är att dokumentera ditt påstående med ett eller flera foton. Då kan vi hjälpa dig snabbare och börja avveckling av fallet.

Har du problem med din beställning, meddela oss vilken browser du använder och vilket browsernummer det är. Kontrollera om din browser är av aktuell version.

upp upp
 

Hur kan jag konstruktivt klaga på er?

Vi uppskattar all feedback som hjälper oss att ständigt förbättras. Om du har ett klagomål kommer vår kundservice göra sitt bästa för att hitta en tillfredsställande lösning åt dig. För allmänna klagomål om din beställning, använd vår e-postadress: info@picanova.se och ange ditt beställningsnummer samt en detaljerad beskrivning av problemet. För produktklagomål, vänligen inkludera ett foto av produkten som tydligt visar dess brister.

Om du fortfarande är missnöjd efter att vi har behandlat din begäran kan du skicka in ett ytterligare klagomål till oss. Med det här steget vill vi använda din kritik för att förbättra vår service. Använd kontaktalternativet på denna sida: picanova.se/klagomal

upp upp